18 timmar per dygn

Har haft en bra dra, och en produktiv helg. Så nu känns det vädligt mycket bättre än tidigare. Jag vet att jag kommer hinna om jag jobbar hårt, och det kommer bli skitnajs! :)

Idag har vi haft genomgång av monteringstekniker, så där lagom små snt med tanke på att det bara är en månad till vernissage. Och jag har dessutom ändrat om lite i mina egna planer, så det blir spännande.

Ansökningarna till skolorna börjar bli klara, men det känns sjuk läskigt faktiskt. Känns skumt att tänka på att året på Forsa börjar ta slut, de thar gått väldigt fort. Men ändå har året varit väldigt långt.

Verkar som om även detta inlägg blir bildlöst, men beror delvis på att jag har dragit ur internet på min dator för att kunna jobba i photoshop. Får bli bilder i nästa inlägg, kan vara skönt att skriva av sig också. Och bilderna för utställningen kommer vara hemliga ett bra tag till..

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0