Tallinnresa och framtiden.

Jag lyckades snubbla över ett mycket intressant program till Photoshop, så detta har jag suttit och lekt med idag. Dessutom har jag trollat med bildmaterial för utställningen, men det tänker jag hålla hemligt än så länge.

För övrigt är jag inne i en väldigt tänkade period, idéerna flödar fritt men orken har lite svårt att innefinna sig. Satt och kollade runt på fotosidan tidigare idag och hittade minst sagt en oftoligt häftig genre inom det digitala skapandet, ska forska lite mer och sen börja öva.

Bilderna nedan är som sagt test, de två översta är från förra sommaren taget med mitt macro, de två nedersta är tagna denna helgen i Tallinn ( som för övrirgt var najs, dock vädligt kallt och folket var inte så värst trevligt. Men det hade nog med vintern att göra. Blir att åka tillbaka på sommaren kanske ) Och jag tycker det är så otroligt häftigt vad kameran kan uppfatta, med tanke på att ingen av himmlarna är montage.

Känns som att det blev ovanligt mycket text idag, det är nog för att det nästan är vårväder är uppe i Norr, har varit plussgrader de senaste dagarna så snön smälter :) Dock inser jag varje vår hur mycket jag avskyr hundägare, det är helt sanslöst hur mycket hundskit det ligger på (!) vägarna, bara för att det är vinter och snö betyder ju inte det att man slipper sitt ansvar.

Japp, då har jag blivit av med lite aggressioner också, nu ska jag gå och krypa ner i sängen och kramas med min man och Katt. Sov gott 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0