Update

Jag har varit otroligt dålig på att blogga det senaste, det har varit väldigt mycket att göra i skolan nu en tid.
Men nu är det jullov så jag har all tid i världen. :)

Tänkte jag skulle börja med att lägga upp de klasshängningar som har varit sen sist.

11. Valfritt
Klassen hade maskerad, alla delades upp två och två för att ta nya kompis porträtt. Jag var med Kajsa, men tyckte att den här bilder blev intressantare. Tog den från den regnfria verandan medans Jennifer och moa fotograferade varandra.




12.  Tema Kändis
Vi fick i uppdrag att fotografera en kändis, min plan skert sig. Så jag valda att instället fotografera min syn på kändisar. Som är väldigt kall, hård och opersonlig.





13 Glädje
För mig handlade veckan om vad som betyder mest för mig. Och jag kände att det inte skulle räcka till med en bild, så jag skapade en ny bild, av en del gammla minnen.





14. Valfritt
Jag blir så trött på hysterin kring julen, missförstå mig rätt, jag gillar vad julen står för men inte vad den innebär. Så därför ville jag göra en tortyrbild i julens anda.




Kommentarer
Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

11. Valfritt: Ser ut som om hon är utklädd till Alice i Underlandet! :D (me likey!)



12. Tema Kändis: Underbar tolkning! Me likey här också! ;)



Tortyrbilden var skêtafräck också och glädjebilden med. :)

Underbart! Mer bilder! :D



Svar:

Hej du! :D

Ja, jag tänkte testa att beskära den så.. Cirklar i kvadrater brukar funka finfint, ja. ;)



En brännässla? Tufft! :D



Skaffa kurvor då! ;) (haha, tänk om någon läste våra kommentarer och trodde att vi menade kurvor-kurvor och inte kurvor-photoshop) ;)



Hmm..men att jobba hederligt gör att det tar tid att få våra önskesaker. :/

Vinna på lotto, då? Ska vi köpa varsin lott? :D



Ska vi ta det den 2:e? Eller något? :)



Planer för nyår - trerättersmiddag med lite kompisar. Själv? :)

2009-12-31 @ 14:52:39
URL: http://captainkarrow.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0